Największy realny przebieg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JerzyM73
    Rider
    • 2010
    • 602

    #51
    Zamieszczone przez sponspm
    Rejestracja 14.01.2014, przebieg prawie 80 tys. Generalnie wszystko ok, po za jedną "małą" przygodą przy 72 tys. w postaci pękającej rolki napinającej pasek. Rolka wymieniona na gwarancji. Wymieniona również pompa wody. W mojej opinii trochę za mały przebieg na taką przygodę, ale ogólnie z samochodu jestem nadal zadowolony.
    Wykryli Ci to na przeglądzie ???
    O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
    Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic

    Komentarz

    • sponspm
      Classic
      • 2008
      • 10
      • Octavia III combi (5E5)
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #52
      Zamieszczone przez JerzyM73
      Zamieszczone przez sponspm
      Rejestracja 14.01.2014, przebieg prawie 80 tys. Generalnie wszystko ok, po za jedną "małą" przygodą przy 72 tys. w postaci pękającej rolki napinającej pasek. Rolka wymieniona na gwarancji. Wymieniona również pompa wody. W mojej opinii trochę za mały przebieg na taką przygodę, ale ogólnie z samochodu jestem nadal zadowolony.
      Wykryli Ci to na przeglądzie ???
      Raczej podczas rutynowej wizyty związanej ze zgłoszeniem jakiś drobnych usterek (12 tys. po przeglądzie) . Jeśli dobrze pamiętam to zgłaszałem wtedy nie domykający się spryskiwacz reflektora i powtarzający się komunikat zbyt niskiego poziomu płynu chłodzącego. Znamy się i lubimy z szefem serwisu, więc zawsze przy okazji patrzą ogólnie na całość. Ja spędzam 1h dłużej w ASO, ale auto mam dokładnie przejrzane.
      Była: Octavia 2 Ambietne Combi 1.9 TDI + dodatki
      Jest: Octavia 3 Elegance Combi 2.0 TDI 4x4 + dodatki

      Komentarz

      • bob0309
        Classic
        • 2015
        • 18

        #53
        Koledzy to jest nic. Moje auto odebrane w lutym 2014 nalatane 84000km. Po 30000km wymiana głowicy silnika . Zużycie oleju 0,7l/4000km. Założona głowica podobno po modyfikacji gniazd zaworowych i nie wiem co to zużycie oleju.
        Poza tym wkurza mnie skrzynia: terkotanie, trzaski, biegi wchodzą kiepsko jak na nowe auto, szybka redukcja wykluczona. Po 4000km dobili klimę bo piszczał zawór rozprężny jak wściekły. Szyba przednia jest z chińskiego plastiku, porysowana przez pióra wycieraczek :roll: i spiaskowana. Czy wy też tak macie?
        W sumie to tyle.
        Pozdro

        Komentarz

        • MF
          Drive
          • 2009
          • 40

          #54
          Zamieszczone przez bob0309
          Szyba przednia jest z chińskiego plastiku, porysowana przez pióra wycieraczek i spiaskowana. Czy wy też tak macie?
          Miałem (bo szybę jakiś czas temu trzeba było wymienić). Rysowała się od byle czego. Odradzam szczególnie używanie tej skrobaczki chowanej w klapce wlewu paliwa.

          Komentarz

          • mac_aaron
            Elegance
            • 2012
            • 984
            • Octavia III (5E3)
            • CJSA 1.8 TSI 180 KM

            #55
            Zamieszczone przez MF
            Zamieszczone przez bob0309
            Szyba przednia jest z chińskiego plastiku, porysowana przez pióra wycieraczek i spiaskowana. Czy wy też tak macie?
            Miałem (bo szybę jakiś czas temu trzeba było wymienić). Rysowała się od byle czego. Odradzam szczególnie używanie tej skrobaczki chowanej w klapce wlewu paliwa.
            Ja nie używam żadnych skrobaczek (webasto + podgrzewana szyba) a i tak nie wygląda to wesoło. 55k km rysy od wycieraczek, a nie oszczędzam płynu do sprysków!

            Komentarz

            • pioter7509
              Classic
              • 2014
              • 29

              #56
              Odbiór wozidła 31.12.2013 - ależ ten czas zapiernicza....
              Obecny przebieg 60.070 - problemów żadnych, ale
              - od zakupu nie działało pokrętło w kierownicy po prawej stronie, wymienione przy okazji przeglądu...
              - akcja serwisowa związana z poprawieniem parametrów spalania (przy okazji przeglądu w 2014 roku) - i tu się zastanawiam, czy volkswagen już wtedy nie przygotowywał się do afery z silnikami diesla. Choć po numerze VIN ta afera mnie nie dotyczy...

              Komentarz

              • Ralfik
                Ambiente
                • 2013
                • 225
                • Octavia III (5E3)
                • DADA 1.5 TSI 150 KM

                #57
                Ja odebrałem w pażdzierniku 2013 i jak na razie wszystko chodzi , jedynie sprzęgło sobie częsciej terkocze i klima latem głośniej wyje (ale dobrze chłodzi). I jeszcze jedno spostrzeżenie , od miesiąca tankuje wyłącznie benzynę 98 oc i auto nie to samo tj. o wiele lepiej się zbiera i mniej pali i to około 0,7l. Tankujcie lepsze paliwo!!!!!

                [ Dodano: Sob 05 Gru, 15 17:01 ]
                Na liczniku obecnie 43tyś.

                Komentarz

                • mac_aaron
                  Elegance
                  • 2012
                  • 984
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                  #58
                  Lepiej się zbiera bo jest zima i dostaje zimne powietrze

                  Komentarz

                  • Łabik
                    Rider
                    • 2013
                    • 346
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    #59
                    Ja odebrałem w Styczniu 2014 przebieg 22 tyś km i wymienione sprzęgło, trójnik w układzie chłodzenia bo przeciekał. Obecnie czekam na drugą wymianę sprzęgła, czekam też na wymianę dźwigni hamulca ręcznego. Poza tym skrzypi zawieszenie jak stara kanapa, klimatyzacja buczy, i ponownie zaczyna ubywać płynu chłodzącego.
                    Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
                    http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA

                    Komentarz

                    • pioter7509
                      Classic
                      • 2014
                      • 29

                      #60
                      Zamieszczone przez Łabik
                      Ja odebrałem w Styczniu 2014 przebieg 22 tyś km i wymienione sprzęgło, trójnik w układzie chłodzenia bo przeciekał. Obecnie czekam na drugą wymianę sprzęgła, czekam też na wymianę dźwigni hamulca ręcznego. Poza tym skrzypi zawieszenie jak stara kanapa, klimatyzacja buczy, i ponownie zaczyna ubywać płynu chłodzącego.
                      Ten przypadek to jakaś masakra, współczuję....

                      Komentarz

                      • ruwado
                        RS
                        • 2009
                        • 14885
                        • Octavia IV (NX3)

                        #61
                        Dzisiaj rozmawiałem z kierowcą. Werdykt jeśli idzie o naszą służbową O III 1.4 TSI (około 2,5 roku - 80.000 km):
                        - padło sprzęgło - zużyte i miało spory luz góra-dół
                        - a to spowodowało zużycie łożysk w skrzyni biegów i głośno terkotała.
                        pozdrawiam - Darek

                        Komentarz

                        • Sweetdream
                          Ambiente
                          • 2013
                          • 108

                          #62
                          Octavia III 1.6 Tdi, marzec 2014 - 97 tys km.

                          Jedynie przednie klocki hamulocwe do wymiany.

                          Komentarz

                          • Bravais
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 164

                            #63
                            Octavia III - służbowa, odebrana w kwietniu z przebiegiem 115km - w tej chwili 45k km i już po wymianie czujnika ciśnienia oleju, amortyzatorów z przodu i czekam na wymianę paska zębatego, bo piszczy jak cholera. W dodatku pije olej w ilości ok 0,5l / 3000 km
                            -jeździ ze mną od 05.2011
                            - jeździ ze mną od 04.2015

                            Komentarz

                            • JerzyM73
                              Rider
                              • 2010
                              • 602

                              #64
                              Zamieszczone przez Bravais
                              Octavia III - służbowa, odebrana w kwietniu z przebiegiem 115km - w tej chwili 45k km i już po wymianie czujnika ciśnienia oleju, amortyzatorów z przodu i czekam na wymianę paska zębatego, bo piszczy jak cholera. W dodatku pije olej w ilości ok 0,5l / 3000 km
                              No wo widocznie trefny egzemplarz.

                              Poprawiając twój wpis - piszczy jak już pasek wielokolorowy , a nie zębaty (zębaty masz tylko w rozrządzie)

                              Nie bierz tej uwagi do siebie - po prostu pracuję w branży pasów i jestem na to wyczulony :-)
                              O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
                              Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic

                              Komentarz

                              • Bravais
                                Ambiente
                                • 2011
                                • 164

                                #65
                                Spoko. Tyle, że nie piszczy bo się ślizga, tylko tak okresowo "cita" (cit-cit-cit) :lol:
                                W serwisie Carsed w Mińsku Mazowieckim stwierdzili, że to właśnie zębaty...
                                -jeździ ze mną od 05.2011
                                - jeździ ze mną od 04.2015

                                Komentarz

                                • algi
                                  Ambiente
                                  • 2014
                                  • 214
                                  • Octavia III combi (5E5)
                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                  #66
                                  Zamieszczone przez JerzyM73

                                  Nie bierz tej uwagi do siebie - po prostu pracuję w branży pasów i jestem na to wyczulony :-)
                                  To wyjaśnij proszę jak to jest że oficjalnie w O3 1.4 TSI CHPA nie wymienia się paska rozrządu tylko po chyba 200000km jest "inspekcja" co 30000km.
                                  Aż tak technologia poszła do przodu?

                                  U nas pracuje na sucho ale w Fordowskich EcoBoostach podobno jest pasek pracujący w oleju....
                                  algi
                                  O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #67
                                    algi, BMW oleju w skrzyniach tez nie zmienia, a producent skrzyni firma ZF mowi o wymianie co 60kkm :lol:

                                    Wiec moze warto sprawdzic co mowi producent paska o jego wymianie w silniku CHPA, a nie liczyc na to, ze jest wieczny i wytrzyma 200kkm, czyli czesto 20 lat w aucie :twisted:

                                    Nie mozna wierzyc bezkrytycznie we wszystko co sobie ostatnio producenci wymyslili, bo im zalezy na obrocie nowymi wozami, wiec im szybciej ten sie rozpadnie tym szybciej kupi sie nowy
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • Ralfik
                                      Ambiente
                                      • 2013
                                      • 225
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • DADA 1.5 TSI 150 KM

                                      #68
                                      Ja ostatnio otwierałem obudowę rozrządu i sprawdzałem stan paska i muszę powiedzieć, że po przebiegu 44 tyś jest praktycznie jak nowy .

                                      Komentarz

                                      • rava79
                                        Drive
                                        • 2013
                                        • 59
                                        • Octavia III combi (5E5)
                                        • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                        #69
                                        183.000 km - odebrana 21.08.2013 nic się nie zmieniło od usterki z pompą wody i naprawie przy wymianie rozrządu.

                                        Komentarz

                                        • algi
                                          Ambiente
                                          • 2014
                                          • 214
                                          • Octavia III combi (5E5)
                                          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                          #70
                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          algi, BMW oleju w skrzyniach tez nie zmienia, a producent skrzyni firma ZF mowi o wymianie co 60kkm :lol:

                                          Wiec moze warto sprawdzic co mowi producent paska o jego wymianie w silniku CHPA, a nie liczyc na to, ze jest wieczny i wytrzyma 200kkm, czyli czesto 20 lat w aucie :twisted:
                                          To teraz pytanie: kto jest producentem paska rozrządu do CHPA ?

                                          ContiTech?
                                          algi
                                          O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #71
                                            Trzeba zobaczyc co pisze na tym ze znaczkiem VW
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • Lukii
                                              Rider
                                              • 2015
                                              • 562

                                              #72
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              algi, BMW oleju w skrzyniach tez nie zmienia, a producent skrzyni firma ZF mowi o wymianie co 60kkm :lol:
                                              Dokładnie. A przy 100kkm skrzynie zaczynają szarpać a ASO BMW nic nie widzi zawsze kiedy auto jest na gwarancji.
                                              Jak jej już nie ma to zalecają wymianę oleju jak i filtra który jest wbudowany w miskę olejową tak żeby było taniej
                                              Lukii

                                              Mój Brokuł

                                              Komentarz

                                              • LUKI
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 5776

                                                #73
                                                Zamieszczone przez algi
                                                To teraz pytanie: kto jest producentem paska rozrządu do CHPA ?

                                                ContiTech?
                                                albo

                                                dayco

                                                albo

                                                gates
                                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                Komentarz

                                                Pracuję...